Jak przypadek sprawił, że nawiązali długoletnią relację, jak zmieniła się ich współpraca i dlaczego dobiegła końca – o tym w rozmowie...
Z okazji 20-lecia Złotych Spinaczy rozmawiamy z jurorką o zmianach w konkursie i branży PR...
To książka do której się wraca, która przyciąga i wciąga. Napisana jest barwnym i żywym językiem, zawiera liczne opisy studiów przypadków...
„Ta kampania pokazała po raz kolejny, że wyborów nie wygrywa się pieniędzmi czy propagandą” – pisze dr Wojciech Szalkiewicz...
Rozmawiamy z Agatą Andruszkiewicz, członkinią zarządu Instytutu Monitorowania Mediów...
Naszym celem jest sprawić, żeby to było łatwe, proste i przyjemne, fajne opowiadanie, w którym jesteśmy w stanie zaskoczyć naszego czytelnika, ale też trochę się z nim zaprzyjaźnić...
„Prawdziwe zaangażowanie w ideę może pokazać tylko osoba, która całkowicie się z nią identyfikuje” – mówi Monika Dąbrowska, lider zespołu mentorzy TEDxWarsawWomen...
Czy z pozoru niewinne wrzucanie zdjęć dzieci do internetu jest przemocowe?
Wzbudzać niepokój i chaos – to właśnie ma na celu i „kocha” dezinformacja...
Krzysztof Koczorowski wybrał pięć najbardziej udanych rebrandingów minionego roku…